Bilder ikväll!

Har varit upptagen hela dagen!
Vi har haft gäster från Tyskland så jag vaknade kl 12 och fixade mig fram tills de kom vid 1-tiden. Sedan satt jag med dem en stund och snackade, och kl 3-4 åt vi mat, och sen stack jag ut vid halv 5-tiden. Trodde att jag skulle till stan men jag åkte till Augustenborg istället där Levent och Danne var i garaget och tvättade Levents bil.
Sen åkte vi till Dajana där vi softade med Rebecca och Dajana och Dajanas mamma haha:D. Dajanas mamma spådde mig haha skitkul .. och läskigt. Efter någon timme promenerade jag, Danne och Rebecca till Persborg där Rebecca tog bussen hemåt.
Nu är jag hos Danne men ska nog hem så småningom så jag sätter in bilderna sen:) och även dagens bilder.
PUSS sålänge

Kommentarer
Postat av: jasmige

niää du bara ljuger

2009-04-10 @ 20:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0