Bilder från Växjö-resan :)


På tåget påväg dit


Haha Filmstaden låg precis bredvid Coop Konsum




Araz lagade mat till oss :)


Tortellini med sockerärtor och kyckling:) muuuuumms


Andra dagen regnade det som fan. Men detta var typ kl 9 på morgonen, så det hade slutat regna på eftermiddagen när jag stack ut på stan.




Älskar klockan på väggen som min bror har :) skit cool. En sån ska jag förhoppningsvis också skaffa när jag någon gång i framtiden har min egen bostad:)


Hittade en studentklänning. Men jag köpte aldrig den. Den satt för löst vid brösten, och den var lite för lång. Så nää.. jag måste fortsätta leta.


Ja.. detta var en rolig historia. Min bror skulle kolla mina tänder för skojs skull. Och hittar 3 eller 4 hål hhaha. Men två av dem hade blivit riktiga hål så de behövde lagas. Min bror hade inte tid att fixa dem eftersom han hade patienter, så han frågade sina kollegor om de hade tid. Men ingen hade tid, och jag blev ganska lättad med tanke på att jag INTE såg fram emot bedövningen. Men ja.. såklart så ska en av min brors patienter lyckas glömma bort sin bokade tid, så min bror fick laga tänderna..

Han var så jävla duktig.. blev så himla stolt. Jag såg även honom ta hand om en patient, en liten 6-årig flicka som behövde ta en röntgenbild på tänderna eftersom hon hade ett litet hål. Men mamman var jätterädd och ville inte att min bror skulle ta någon röntgen bild, även om det är det som krävs för att kunna ställa en diagnos. Och min bror var så grymt duktig på att prata med henne och lugna henne. Och han var superduktig med den lilla flickan. Blev helt förvånad haha. Min bror är bäst :)



Hål nummer ett


Min bror gav bedövning inför tand nummer två. Jag fick alltså bedövning både uppe och nere, på SAMMA SIDA. Halva mitt ansikte var förlamat i 2-3 timmar efter detta. Jag såg ut som en.. ja jag vet inte vad. När jag log så gick det bara att få upp halva munnen, andra halvan var helt död hahaha :(
Denna bedövningen gjorde så jävla ont. Vet inte varför med tanke på att jag redan var liiite bedövad från den första sprutan.. men men.

hihi


Bilderna på mina tänder som min bror tog hihi
(ni märker att jag är stolt va)


Till hemresan hade jag köpt en Cosmopolitan tidning, men jag orkade inte öppna den förrän vi satt på tåget. Men under tågresan så somnade jag, så jag lät bli att öppna den. Sen kom jag hem och såg att parfymen som jag fick tillsammans med tidningen hade gått sönder totalt, och läckt ut över hela tidningen.
Nu luktar iaf tidningen jävligt gott hahaha



Kommentarer
Postat av: Emma

kan man kanske få hans nummer eller nåt mejl man kan nå honom på? har lite frågor angående tänder och så, hade behövt en skicklig tandläkare som honom:)

2009-04-11 @ 19:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0