Ångest

Fyfan på mig. Har inte gjort något vettigt idag överhuvudtaget. Har en 2-3 sidig utvärdering och 2 kemilabbar som ska in på torsdag. Och jag har inte börjat med något av det. Och sen har jag ett helt kapitel i matte att räkna, och jag har SLUTPROV nästa måndag. Ska nog räkna lite matte snart. Orkar inte sitta vid datorn och skriva något ikväll, så jag börjar nog med de andra sakerna imorgon..

Idag har jag bara tagit det lugnt. Jag var så jävla trött innan så jag satte mig i soffan och kollade på TV innan mina föräldrar kom hem från Växjö. Jag la in en hel sån "vitlöksbaguette" i ugnen som man kan köpa på Lidl (tror jag). Så jävla gooooottt! Skulle bara äta några bitar men det slutade med att jag åt hela skiten. Sen somnade typ vid halv 4 och sov till kl 5. Nice. Så ja, nu är jag fett pigg. Sen fixade jag räkmackor igen (ÖVERGOTT)..

För någon timme sen köpte jag lösgodis och hyrde filmen "Systrar i jeans - andra sommaren". Det är en riktig töntfilm men jag såg första filmen på TV för ett par månader sen, så jag ville gärna se uppföljaren också. Men ingen vill se den med mig så jag fick hyra den själv haha. Ville se 3 andra filmer men de var skräckisar. Vågar inte se skräckisar ensam, så jag ska hålla dem på minnet till nästa filmkväll med Danne hihi.

Måste träna ganska mycket imorgon.. Hade ju bestämt mig för att ha sån riktig "skräpmats-dag" på söndagar eftersom det är då man äter mest skit eftersom man är hemma. Men nu känner jag bara ångest över allting som jag har ätit. Har bara ätit kolhydrater idag.. 2 bullar till frukost, 2 hel baguette, 3 räkmackor på toast, och GODIS! Blä på mig..

Måste ta bort mitt ögonsmink nu.. ögonsminket från igår haha. Känner mig som ett schkänk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0