3 timmars sömn

Bokstavligt talat. Somnade runt kvart i 3 inatt, vaknade kl 6. Trevligt? Nej inte så.

Hade en jättelugn skoldag tack och lov. Hade en tid på Ungdomsmottagningen kl 14.30, och slutade kl 11.30, så jag bestämde mig för att åka hem till Danne eftersom han ändå bor nära mottagningen. Skulle till mottagningen för att fråga en snabb grej, och jag fick boka en jävla tid för det? Skysst? haha.
Nej men i alla fall, åkte hem till Danne och tog det lugnt där. Vi var ute med Muffin en stund, men jag ville inte ut först.. min PMS gjorde att jag blev väldigt jobbig idag. Men jag följde med till slut haha.






Kommentarer
Postat av: rebecca

HAHAHHAH tro man ligger helt död i den saaaken ahhahaha

2009-04-15 @ 23:28:57
URL: http://rebeccahermansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0