Whats a girl to do

Usher - What´s a man to do

Listen
I'd be a liar if I told you. That I didn´t see it comin'
I'd be more of a liar if I said: Hey, I didn't want it to be something.

You deserve much better. For the love that you have shared
I know u won`t believe it. But girl I swear..

That I got love for you, Big love for you,
Even when I`m trippin',
The fact remains that you will always be my baby, my baby

But dig the truth, Baby dig the truth
I can`t hide my feelings
Especially when the whole world can see

That my heart is in two different places
I got you in my life And I wanna do right
But it´s hard to let it go

When my love has two different faces
And I can't break ties 'cause they both look right.
Someone tell me

What's a man to do, When he's loving two.
And he don´t wanna lie, But he can´t tell the truth

What's a man to do, When he's loving two.
But he can´t keep his heart, In two different places (in two different places)



Soft daaag.. vaknade i mina föräldrars säng eftersom jag sov där haha (pappa jobbade hela natten).
Vaknade och åt frukost, kokta ägg på typ mini-baguetter, såååå puligt det var assååå. Skulle egentligen åka till Nova Lund med min pappa och kolla lite, hade frågat honom i veckan om vi kunde köra dit nu i helgen, för jag orkar inte ta mig dit med buss o sånt. Men han väckte mig och sa att han skulle ut om en halvtimme, och jag orkar inte stressa på morgnar, så jag skeeeeeeeet i.

Borde plugga nu egentligen, har ju som sagt en bok att läsa ut till fredag. Läste faktiskt 15 sidor igår eftersom jag var hemma hela dagen/kvällen. Men det är typ en sån bok från Upplysningstiden (1700-talet eller något sånt) så jag förstår inte riktigt vad det står =/ och jag tror inte heller någon annan i klassen gör det faktiskt. Denna gången har vår lärare valt en FÖÖÖR svår bok åt oss.. får väl kämpa mig genom den. Men det är fan inte kul o läsa en bok när man inte förstår något :( inga böcker som skolan väljer ut brukar vara SUPERKUL i vilket fall som helst, men ni förstår vad jag menar.. ÄSCH

Har plattat håret i brist på sysselsättning, kände också för att pröva alla mina kläder men sen palla jag inte haha. Ska nog sticka o träna kl 8 så att jag hinner tillbaka till Da Vinci koden som kommer på TV3 ikväll kl 21.00 :) skitbra film

HAJDO

Kommentarer
Postat av: Nicole

lek inte att du kollar på samma film som mig.. men i och för sig så har vi ju ngt gemensamt mohahah

2008-11-23 @ 23:38:12
URL: http://nicolemileson.webblogg.se/
Postat av: Ajnaz

hahahaahahhahah ja vi e överfeta :D

2008-11-24 @ 00:03:58
URL: http://ajnaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0