Vintern är officiellt här

Ändå soft dag. Vi avslutade dagen med Fysiklektion och där hade vi typ lekar och sånt eftersom det är vår fysiklärares sista dag på skolan (för tillfället). Hon ska snart få barn så hon måste ta mammaledigt nu lite innan födseln. Stina i vår parallell klass gick och köpte tårta åt oss eftersom hon hade håltimme, sen kom hon in i slutet av lektionen och Paula blev så överraskad. Skitgod tårta också, CHOKLAD såklart. Det kunde inte bli bättre :)
Jag och Nathalie stannade i skolan och jobbade med vårt projektarbete, som faktiskt går skitbra. Vi måste bara sätta oss ner och skriva lite så småningom, för det enda vi har gjort hittills är en massa olika experiment. Vi arbetar med gråsuggor för er som är intresserade o veta. Vår första plan var att jobba med människor och deras försvarsbeteende, så det var inte precis vår PLAN att jobba med småkryp. Men vi "fick" inte jobba med människor eftersom det är för komplicerat, och alla människor funkar på så olika sätt, så vi fick välja det lättaste djuret att arbeta med - Gråsuggor!
De är faktiskt skitballa att jobba med haha, och trooooo mig man vänjer sig. I början var det helt så UE nä jag vågar inte se dem springa runt, men inte nu mer.
Sen följde jag med Nathalie till Konstmuseét för hon hade någon fötti bilduppgift. Jag har bott i Malmö i hela mitt liv men jag har aldrig ens varit i det området haha. Men där var skitcoola grejer, det var "elektrisk" konst. Inte alls mitt intresse men det var coolt att se :) Gratis inträde också YEY ahaha



Bild när jag och Nathalie var påväg till konstmuseet, så dött det ser ut haha


Första snödagen i Malmö denna vinter yeeey! Tog bilden i morse :D


Tack och LOV att jag tog min Goose-jacka idag, hade frusit ihjäl annars. Tog däremot på mig sommarskor, och nu har jag iskalla fötter

Nu ska jag sova en stund, ska till Crown ikväll med tjejerna ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0