Helg helg, underbara helg

Minns inte när jag skrev senast, jag misstänker att det var i fredags. Men ja.. min helg har varit underbar, äntligen har jag kunnat ha skitkul med mina vänner och bara andas ut pga all stress från skolan.

Igår var jag , Rebecca och Jasmine på fest hos Atto för han fyllde år, yey grattis! Vi hade skitkul, men det brukar vi ju ändå ha när vi är med varandra :D ! Det var ju planerat att det bara skulle vara en förfest och att alla skulle vidare till något annat ställe efteråt. Men det slutade med att alla stannade kvar där till runt halv 2 (tror jag) för då stack alla hemåt eller var de nu skulle haha. Jag sov över hos en kompis däremot =). Jag lägger ut bilder lite senare.
Vaknade runt halv 1 idag och gick därefter till Möllan för att ta bussen hem. Hade kunnat gå till Gustav också, men jag ville inte träffa på någon jag kände för jag såg helt hemsk ut hahah, ni vet den där morgon-looken... Jag hade fan klackar och hela köret, och även om jag hade lång och stor jacka så passade jag inte direkt in bland alla andra söndagsmänniskor. Och jag som försökte rymma från bekanta lyckades ändå träffa på Mariolina och Karolina vid busshållplatsen haha. Och de var så gulliga som väntade med mig, jag hade precis missat min buss :(.

När jag kom hem så åt jag min så kallade "frukost" klockan 2 typ. Sen hoppade jag in i duschen och sen softade jag bara. Räknade också lite matte, men sen gav jag upp, jag gör det imorgon på min ensamma håltimme istället :D. Med min vanliga bulle och lilla Mer-dryck =).
Jag hade bestämt mig för att inte somna när jag kom hem, även om jag var sjukt trött. Jag fick inte så många timmars sömn inatt även om jag ändå sov riktigt gott (JEDUUUUH). Jag börjar kl 8 imorgon så jag ville liksom sova tidigt ikväll och verkligen få en god natts sömn, men nä.. jag somnade bredvid min mamma i soffan haha. Men tack o lov hade jag alarm på kl. 18.30 så jag sov bara i typ 40 minuter. De 40 minuterna har ändå gjort så att jag är pigg nu :@ jävla skit. Men nu ska jag lägga mig i min säng och snea på livet.

IMORGON FYLLER MIN MAMMA ÅR! Funderar på att bara köpa en tårta istället för att baka en. Min pappa förstörde fan allting idag. Jag och han hade planerat att INTE säga grattis till henne på morgonen, utan låtsas som att vi "glömt" hennes födelsedag och sen överraska henne när hon kommer hem från jobbet. Eftersom jag inte beställt en tårta så ville jag köpa en efter skolan. Men min pappa är ju det största mongot som finns haha så han förstörde allting idag! När jag kom hem så sa han "Ajnaz varför sov du borta? Vi skulle ju fira mammas födelsedag idag!". Jag bara "åååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhh PAPPA DET ÄR INTE IDAG, DET ÄR IMORGON! NU HAR DU FÖRSTÖRT ALLT!" . Min mamma satt i samma rum och skrattade åt oss haha. AHHH fan, nu måste vi gratta henne på morgonen, och VI HAR INGEN TÅRTA! Jävla skit.. :(

nu ska jag dra, puss på gumpen

Kommentarer
Postat av: Nicole

hahahah du är så jävla kingig... "bland alla andra söndagsmänniskor" hahah

2008-12-01 @ 23:27:32
URL: http://nicolemileson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0