Klippte mig idag :)

Skola idag som vanligt, inget nytt i mitt liv. Men slutade däremot halv 1 idag, eftersom vår engelska C lektion är inställd för FÖRSTA GÅNGEN. Hade slutat kl 4 egentligen , så TACKK! Slipper den 2 timmar långa håltimmen som jag alltid har på torsdagar fyfan.

Klockan 1 klippte jag mig hos Maria, min brors kompis. Hon jobbar på Vassa strån tror jag stället heter, inne på Caroli City, och hon är skitgrym! Jag är supernöjd. Klippte inte alls så mycket, bara topparna och lite mer uppklippt så att liksom längderna smälter in i varandra mycket mer än innan. Mitt hår hade växt en bra bit so i had tooo. Klippte inte så mycket men ändå känner jag en stor skillnad, wihoooo

Efter klippningen träffade jag Rebecca och så gick vi runt lite i stan, och efter en stund kom också Lina :D Vi gick till Espresso House och fikade (.. IGEN för min del haha). Det var jättemysigt, även om jag kände mig helt seg idag, jag var jättetrött och helt inne i mina egna tankar så förlåt tjejer om jag var osocial vid vissa tillfällen.

På bussen satt jag bredvid en äldre kvinna haha hon var så söt. Jag fick sätta mig längst in för att jag och Rebecca skulle åka till Oxie. Hon kvinnan bara "Jaa jag ska inte så långt vettuu, jag ska träffa gubben o handla maot". Jag bara SÖÖÖUUUT ! HAHA så mycket jag och rebecca skratta. Nä men hon var helt gullig haha.

Hade 60 sidor kvar o läsa i min bok när jag kom hem från stan, PANIK! Men nu har jag runt 30 sidor kvar. Och jag har bara läst i sammanlagt 1-2 timmar. Så nu ska jag speed-läsa, vill läsa så mycket som möjligt innan kl 12 så att jag slipper läsa det på bussen imorgon.

GODNATT på er sötnosar

Vill shoppa :( måste fixa ett jobb.. Vad ska man göra när man inte har tid för ett jobb men verkligen vill ha ett.. förstår ni min ångest ? Ahh.. shoot me sloooowly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0