2008-11-25

Igår skulle Lina ringa mig så att vi skulle snacka lite, men så satte sig min mamma i mitt rum och tittade på tv så jag kände inte för att sitta där och snacka när min mamma satt bredvid. Så jag tog på mig varma kläder och gick ut på en liten promenad fram tills jag ringde Lina. Du är så bäst ska du veta<3 den starkaste tjejen jag någonsin träffat, jag har så mycket att lära av dig haha.
Sen kom Rebecca dit jag satt, för hennes bror såg mig sitta på en bänk så han berättade tydligen det för henne haha. Så vi stack hem till henne och satt ute på hennes altan o bara snacka i telefon med Lina och efter att jag hade lagt på luren så satt jag kvar där en stund med Rebcoooo , mysigt mysigt



 
Men idaaaag på engelskan fick vi tillbaka uppsatserna som vi skrev om den förra boken, fick VG+ yey. Det var på tiden. Jag får alltid G på mina reading exams, de är skitsvåra. Men ja, sen fick vi en ny bok, THE KITE RUNNER yeeeeeeey jag är så himla glad att äntligen få läsa den (Flyga Drake på svenska). Min mamma såg ju filmen, och sen köpte jag uppföljaren till henne Tusen strålande solar. Men jag ville läsa boken innan jag såg filmen (vilket jag inte gjorde) så nu har vi fått den i skolan YEY. Har ju en viss fördel eftersom jag redan vet vad den handlar om, men vi får väl ändå se hur bra det går .. haha.

Sen hade vi fejde håltimme så jag, Emma och Hedvig stack till Espresso House på Davidshallstorg, men där funkade inte deras kortgrej, så vi gick till Espresso House på Storgatan istället :) Jättemyyyyysigt hihi och sen hade vi den bästa biologi labben någonsin haha vi fick vila och mäta puls och blodtryck och sånt där. Faktiskt skitroligt.




Den funkade skitbra men mitt blodtryck var väl lite högt eller vad tycker ni hahaha. Men sen lugnade kroppen sig lite, så efter ett par gånger fick jag typ 123/79 eller nåt så YESSS.


man skulle vila i 5 minuter innan man mätte vilopulsen haha jag somnade nästan

HAJDO

Kommentarer
Postat av: Lina

aw min söta lilla gumma:D(K)

2008-11-27 @ 17:57:30
URL: http://tjjugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0