Fel ID? hahaha

Såhär äter jag tårta hahah
Från igår


Ja igår kväll var jag på Crown med Rebecca, Kim, Nicole, och Johanna :D Vi var först hemma hos Johanna och förfestade (HON BOR SJÄLV SÅ HIMLA SKÖNT) sen stack vi till Crown runt 11 eftersom det var Ladies Night fram till kl 12. Vi fick en massa champagne, eller wannabe-champagne (det var egentligen mousserat vin sa Kim haha). Vi fick också en goodie-bag när vi kom in med en massa smågrejer bl.a. en Cosmo-tidning, 2 parfymprover, en massa presentkort och rabatter och sånna grejer, skitnice !
HAHA en skitrolig grej hände när vi stod i kön påväg in i klubben! Rebecca gick fram till vakten och sa "Alltså måste duuu aaaaalltid kolla mitt leg, jag har fan varit här övermånga gånger!". Så sa vakten: "Hahaha, jaa men du kommer inte in på detta kortet i alla fall herr Kim Hermansen". Så ger han tillbaka ID-kortet till Rebecca och heeeeeela kön skrattar sönder sig hahahaah hon hade gett fram sin lillebrors ID-kort utan att titta på kortet först HAHAHA. Minns inte varför hon hade hans kort överhuvudtaget, men hon kom i alla fall ändå in :D. Träffade förresten Emma från min klass därinne också :D

Men jag stack i alla fall därifrån typ vid halv 2, jag orkade inte vara där längre, dessutom så var alla fulla utom jag eftersom jag inte hade druckit något särskilt förutom "champagne". När jag var påväg hem så hörde en kompis av sig, så jag ändrade mina planer och skulle sticka dit istället, men sen så ändrade han också sig så jag åkte hem till slut ändå haha. Jag sooooov så jävla gott inatt alltså! HELT SJUKT!




Skitful bild på mig, men detta var i alla fall inne på Crown :)
Kim, jag, Johanna, Rebecca och Nicole


Kommentarer
Postat av: yasmine

allt bra? krams

2008-11-22 @ 18:58:40
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Ajnaz

nämen hej, allt är super här! är nybörjare på bloggen däremot haha

2008-11-22 @ 21:27:17
URL: http://ajnaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0