skuuuulan

Hej , lång dag idag, som varje annan torsdag. Har precis som alla andra torsdagar håltimme mellan halv 1 och kvart i 3, inte så jättenice, särskilt inte idag när Nathalie är sjuk och Emma och Hedvigs psykologi är inställd, så ensam står jag kvaaaar! Vet inte heller var Paula är =/ hon har danska så hon börjar tidigare än mig :( men jaja

Åt på Max på lunchen. Så nyttigt eller hur:D. Ville egentligen till BK men det ville inte Emma, så jag gick med på att dra till Max eftersom jag är så suuuupersnäll. Ville testa något nytt för en gångs skull, annars brukar jag äta Originalmålet (eller OriginalMax som Danne säger hahah), så jag testade Friscomålet. BIIIG MISTAKE! Nu kan ni kanske förstå varför jag aldrig testar nya saker och alltid håller mig till det vanliga jag brukar äta. Friscomålet innehöll alltså Bacon, och när jag satt och åt den så märkte jag att det smakade konstigt :S inte ÄCKLIGT, men konstigt.. så efter halva hamburgaren säger Emma "AJNAZ! Det står där på Tv-apparaten att det är Äppel-nånting-bacon!"... okej VARFÖR blandar man bacon med äpple alltså menar ni allvar ni behöver inte överdriva. Precis som deras "Falafel-mål". Alltså vafan, falafel hör hemma på FALAFELSTÅND, inte på MAX?! Ska iaf hålla mig till originalmålet nästa gång, jävla skithögar ni förstörde min lunch!
By the way, deras vitlöksdipp är myyyycket puligare än på BK, vilket jag ALDRIG skulle trott eftersom jag älskade den dippan på BK. Nu har man hittat en ny favorit :) TESTA DEN!

"Ishen tziiii looooooovelyy" HAHAH. Emma sjöng fel idag haha det var skitroligt. Hon skulle egentligen sjunga "Isn´t she looooovely" (Stevie Wonders låt).

hajdo nu ska jag ha Engelska C med min inte så underbara lärare. slutar klockan fyra, FUUÄÄÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0