2008-11-19

Jajaaaaa snakkkkeeeee i malmööööeee ! Haha skoja. Kom nyss från "träningen". Som inte alla vet så tränar jag sen ca3 månader tillbaka på Fitness24Seven här i Oxie (YEEEY). I början tränade jag faktiskt mycket. Eller inte så jätteofta, men varje gång jag tränade så tränade jag åtminstone hårt. Men det gjorde jag inte idag :(. Jag har inte tränat sen .. hm låt mig tänka.. inte nu i söndags, men söndagen innan det ! En och en halv vecka sen , kan man väl säga. Orkade knappt något idag, så jag brände 60 kalorier ! HAHA så kass jag var idag, det var typ 5 minuters springning..
Rebecca gjorde inte heller så mycket, så vi gick mot bänkpressen istället, det blev roligare. Särskilt när Rebeccas lillebror och hans kompisar tittade in genom fönstrena som i princip täcker VÄGGARNA. Känner mig alltd så jävla iakttagen när jag tränar där hahahaah. Okej Rebecca gillar uppmärksamheten, men det gör inte jag, särskilt inte när jag TRÄNAR! Jaja, så vi gick ut efter 20 minuter eftersom Rebecca skulle ta en rökpaus och träffa Nicole, så det gjorde vi. Svinkallt var det också, blä. Kom hem nyss, ska in o duscha. Hade planerat att duscha, torka håret, och sen platta det ikväll. Men det hinner jag inte, så jag kör bara duschen ikväll. Får vakna extra tidigt imorgon, alltså typ kl halv 6, för att hinna platta håret.. FÖÖÖÖTTTTI

Älskar Desperate Housewifes! Kan ju erkänna att det var mer spännande innan, saknar tiden då Gabrielle var en bitch och när Susan och Mike var gifta :( Var de tvunga att gå FEM år in i framtiden, kunde de inte bara spolat fram några månader haha. Alla säger också att Gossip Girl är så jävla kul. Borde kanske börja titta på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0