Mmmmm paaancakes !

Detta gav mig faktiskt funderingar: "Det är skillnad på att synas och bli sedd"

Jag kom hem för en halvtimme sen typ:) Jag har varit i stan. Åt nyss pannkakor. Det var typ allt.

Och förresten, Kenza är KING. Hon verkar vara en jävligt naturlig person till skillnad från många andra bloggare.. *host host*.
Är glad för hennes skull att hon lyckats så bra. Vissa försöker bli som henne, och det förstår jag verkligen, hon har ju verkligen ett bra liv. Inte för att jag känner henne haha, men jag menar att hon har blivit så sjukt framgångsrik med tanke på sin unga ålder.

Haha, jag hittade min BonAqua i kylskåpet som jag hade köpt i måndags, men jag hade bara druckit halva sen minns jag inte riktigt HUR den hamnade i kylskåpet? Hade för mig att jag slängde den.. men jag ska inte klaga. Någon som vet vad "Naturligt mineralvatten" är? Inget mineralvatten är väl naturligt? Man tillsätter väl alltid kolsyra till vattnet? Eller finns det ute i naturen? Så ointressant fråga, men ibland har jag sånna dumma tankar. Som t.ex. varför flygar alltid fåglar i så fina ordningar när man tittar upp på himlen. Hur vet dem vilken plats de har? Och vem bestämmer vem som är först? Blir det inga bird-fights?

Nu behöver jag sömn, godnatt på er (få antal) människor som läser min blogg


Kommentarer
Postat av: heleniis

det ar darfor vi tycker om dig ajni:)

2008-11-21 @ 15:41:15
URL: http://armedmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0