Beställning av studentmössorna!

Ja måndag igen, är skittrött har inte orkat blogga på dagen, jag sov direkt när jag kom hem, skitskönt :)

Dagen började med musik, ganska kul faktiskt. Idag sjöng vi bara tillsammans med läraren. Vi sjöng jullåtar eftersom vi typ ska stå och sjunga när vår skola tänder ljus i ett träd (?) på fredag. Det är någon tradition som jag inte sett innan hahah men ja, vi ska iaf stå där och sjunga jullåtar. Men det gick inte så bra eftersom JAG var den enda som kunde dyka upp eftersom jag slutar typ en kvart innan det börjar. Alla andra har fler lektioner som de inte kan komma ifrån, eller så vill de inte alls vara med, eller så har de någon annan dum anledning. Löjliga säger jag bara! Vi sjöng några låtar men vi bestämde oss till slut för Tänd ett ljus, och Julen är här. Skitbra låtar förutom att jag verkligen inte vet hur verserna ska sjungas i  Tänd ett ljus. Men jaja

Sen hade jag fet rast, där jag o några andra i klassen försökte planera hur vår klass skulle göra med studentmössa-prövningen. Vi bytte först tid med en annan klass eftersom vår mattelärare inte ville låta oss skippa lektionen för att pröva mössor? Så jävla dumt, jag förstår att vi inte haft matte på 3 veckor, men allt vi krävde var EN lektion och det var inte ens vi som bestämde våra egna tider så det är inte vårt fel. Studentmössorna är skitviktiga fan. I alla fall efter mycket ändringar och tjafs så fick vi som har Matte E gå från lektionen och beställa våra mössor YEYYYYYY ! De andra gjorde det på någon annan tid jag minns inte riktigt.
På min mössa har jag skrivit Ajnaz till vänster om den lilla diamanttrudelutten som sitter i mitten. Och sen åt höger om den har jag skrivit NV3B. Sen på baksidan på den vita delen av hatten kunde man i mitten antingen sy in Borgar eller Student 2009 så jag valde att skriva Borgar. Och sen under det valde jag att skriva 09, på den svarta "ramen". Så nu har jag fått med allt jag ville få skrivet på min mössa :D

Ska äta nu, och berätta för min mamma att mössan och Borgarpaketet (där ingår tröja, champagneglas och visselpipa) tillsammans kostar 1200 eller nåt.. omg jag är körd hahah HAJDO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0