Hipp ikväll!

Ja! Det blir visst Hipp ikväll med tjejerna ändå ! Jag orkar egentligen inte, men Nicole och Rebecca kom och knackade på hos mig och lyckades övertala mig, så tack för det :D hahah. Nä men vill faktiskt komma ut, min mamma ska ha fest imorgon hemma så hon ska typ slänga ut mig. Jag ska antagligen på bio med en tjej i min klass ändå (det blev inte av förra veckan), sen efter det får jag väl se vad jag gör.. jag FÅR ju vara hemma, men det blir bara tråkigt för mig om jag ska sitta på rummet hela dagen, så jag är hellre ute i så fall. Men vi får väl se :)


Kvällens outfit, i love it :)

Har däremot inte sminkat mig än, har bara smink från i morse. Ska fixa det nu medans jag väntar på att pappa köper hem mat till mig, sen måste jag snabba mig till Rebecca ! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0