Present till mami

Majaaaajaaaaaaaaaaaaa

Har varit i stan idag efter skolan och handlat present till min mamma :D och jag är NÖJD! Köpte 3 tröjor till henne, en av dem var ett vanligt långt svart linne, den andra var typ lila och lite finare, och den sista var en svart/vit tröja som är lite festlig (tycker jag). Hoppas hon gillar dem, annars får hon byta, kan inte göra något åt saken haha. Är inte heller säker på storleken =/.
Köpte också sån ansiktskräm som man kan använda både dag och natt. Det är sån "anti-ageing" eller "anti-wrinkle", jag minns inte hahah. Något sånt iaf. Köpte den från Yves Rocher, så jag tror hon kommer gilla den. Sen köpte jag också sån liten body-lotion med kokosdoft, min mamma älskar allt som har med kokos och göra NAAAW.
Alltså fan jag var SKITHUNGRIG efter att jag gått runt i stan alldeles ensam. Förresten, jag gick till Dzenitas jobb en stund och träffade även Josse där och sen kom Angelica och Sofie också =D.
I alla fall, jag var SKIT hungrig så jag gick till pressbyrån och skulle köpa en banan men den kostade 7 kr och jag hade 5 kronor på mig.. typiskt. Så jag köpte en kanelbulle med mitt kort istället, alla deras mackor såg äckliga ut. Och påväg mot bussen ser jag att 1an redan står där! Så jag tar en tugga av kanelbullen och börjar springa, sen lägger jag ner min kanelbulle i påsen igen och sppppppringer snabbt som fan. Men sen insåg jag att jag inte skulle hinna så jag stannade upp, och sen så skulle jag ta upp min kanelbulle, och så TAPPAR JAG DEN ! Fan också :( missar både bussen och tappar min söuta bulle :( blö..

vet inte vad som händer idag. är så jävla trött just nu, har somnat typ ÖVERALLT idag. på alla bussar jag suttit på, på alla lektioner jag varit på osv.. så jag behöver nog lite sömn om jag ska göra något överhuvudtaget.. får se om jag hänger med mina vänner ikväll, de ska till Hipp tror jag. ahh är så sömnig.. HAJDO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0