Jag har börjat blogga, IGEN ! :D

Det blir en lång början på bloggen, men jag lovar att det blir inte så i fortsättningen haha

Det är egentligen inte så jobbigt att sitta och skriva blogg, men jag förstår inte hur folk orkar skriva flera gånger om dagen haha har ni inget o göra eller? Det är som "terapi" för många, och för många är det bara tidsfördriv. Vet inte riktigt vad det är för mig? Men vem fan bryr sig, det är ju ändå roligt. Och här kan man klaga på vad man vill utan att folk ska käfta emot :)

Det är synd att jag inte vet hur man gör sin blogg "snygg", då hade det säkert blivit roligare att läsa den också. Hjälp någon?

Min mamma fyller år den 1a december! Jag måste fan köpa något men jag har ingen aning om vad jag ska köpa. Till pappa var det mycket lättare för han fyller år den 6e november och det är alltid ett par dagar innan Fars Dag så jag lyckas alltid smyga in med presenten då istället haha. Sen är det alltid fullt med "Fars-dag presenter" i butikerna så det är superlätt att hitta något.

Jag hoppas att jag får åtminstone G på kemiprovet som jag hade i måndags, sen vet jag inte hur Historia-provet gick idag. Det gick i alla fall bättre än kemiprovet .. tror jag.
Vet inte varför jag mått så dåligt de senaste dagarna. Eller jo det vet jag visst, men det orkar jag inte prata om.
Efter provet i måndags satte jag mig DIREKT och försökte klämma in 40 sidor i historia, men idag kändes det inte alls bra. Var nära på att gråta påväg till skolan, för när jag läste lite på bussen så kom jag på att jag faktiskt inte kunde ETT SKIT! Jag kan förstå att man får dåligt resultat på ett prov när man inte alls har pluggat, men när man verkligen lägger ner sååå mycket tid så gör det verkligen ont när provet ändå går dåligt. Det kan ha varit eftersom jag haft mycket i tankarna på sistone, men nu är det i alla fall över.. för tillfället !

Berättade även för mamma idag att det var slut mellan mig och Danne, jag kan inte dölja det för alltid precis. Hon blev chockad och ledsen eftersom hon tyckte om honom så mycket (haha). Och det gjorde jag också (det gör jag såklart fortfarande). Men ja.. jag vet inte. Det blev som det blev. Vet inte riktigt hur jag känner över allt som hänt, eller jo jag vet hur jag känner, men det känns så konstigt att vara ensam.. Nu finns ingen att vända sig till. När jag är i skolan, eller hemma och pluggar, eller umgås med vännerna, så tänker jag inte alls på det. Men när man väl är ensam.. det är då man börjar komma ihåg att man faktiskt är ensam. Men vi är åtminstone vänner, och det känns superbra.

Tack Lina, för att du fick mig att inse det jag behövde inse <3

Nu ska jag ta bort mitt medlemsskap från en massa skitsidor. Blev medlem på tagged.com för min farbrors frus skull. Men hon hör av sig typ 1 gång i månaden, och under den månaden får jag en massa mail från slisk i en massa skumma länder haha. Så den sidan säger jag farväl till.

Kommentarer
Postat av: Lina

inget o tacka för gumman min

2008-11-19 @ 23:28:46
URL: http://tjjugge.blogg.se/
Postat av: Toni

Tast =)

2008-11-21 @ 02:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0