Booooring

Ville ut idag också men så blev det visst inte. Ville bara gå ut o fika med någon eller nåt, eller bara ligga o mysa med någon but i guess that ain´t happening. Och nu kommer jag ha ångest hela veckan eftersom jag inte har varit ute haha FUÄÄÄÄÄ

Tittade nyss på Flyga Drake, och jag kan ärligt säga att det är på min Topp 3 lista på bästa filmer! Jag har sett sjukt många filmer men denna går inte att beskriva..
Jag tror att ALLA känslor som finns hos mig bara kom ut under en och samma film, det var helt sanslöst. Detta är nog inte en typisk film som vem som helst går och ser, för den handlar om känsliga grejer som kanske inte alla är intresserade av? Men den är såååå värd att se! Finns ingen tvekan om saken.

S
E

D
E
N

Imorgon ska jag nog gå på bio och se Twilight med Nathalie i min klass. Stackars min mamma som vill se samma film med mig. Hon frågade om jag ville gå på bio med henne idag, men jag sa att jag redan hade lovat Nathalie att se den imorgon, och att vi kanske kunde gå och se en annan film? Men nej, hon vill se Twilight =/. Nehepp.. finns inte så jättemycket jag kan göra åt saken. Men om den är bra så har jag inget emot att se den igen, så då kan jag gå med min mamma en annan dag och se samma film med henne:) hihi

Rebecca är med Nicole just nu och jag snackade nyss med dem i telefon och jag fick veta en sak som jag och Nicole har gemensamt HAHA skitball.
Men nu ska jag sysselsätta mig med något annat.. har i o för sig en bok från skolan som ska vara utläst på fredag =/ och jag har inte börjat än.. kanske borde börja åtminstone? ahh jag vet inte jag får se, HAJDO

Kommentarer
Postat av: lina

ja vill också se twilight:(

2008-11-23 @ 16:57:50
URL: http://tjjugge.blogg.se/
Postat av: n

var twilight bra?

2008-11-27 @ 21:46:15
URL: http://trickyy.blogg.se/
Postat av: Ajnaz

har inte sett den än faktiskt, ska nog se den imorgon :D

2008-11-28 @ 18:08:02
URL: http://ajnaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0